STUUUUK!

Igår var det dags att göra grupptentan, igen, förhoppningsvis gick det lite bättre denna gång :) Vi var duktiga och blev klara igår redan så nu har jag tagit mig en välförtjänt HELG! :)

Fick besök igår natt, Stina är och hälsar på. Vilar från storstaden ;) Blir fest fre och lördag, Stuk ofc :) Är faktiskt riktigt laddad, måste bara hitta nå kläder att ha på mig....

Kommer från ett besök från tandläkaren, 1 hål blev domen, inte så farligt, får se om man tar den där tandförsäkringen eller inte. beror på om jag får den lägre eller högre summan haha :P Ska rådfråga min mor ;)

Nu dags för lite frukost, fiberhavregrynsgröt och ett ägg. Gäller att ladda så man orkar med helgen ;)



Bubblan, Blomman & Buttran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0