Svea.

Sådär då var tentan "bortgjord", återstår ju att se om man klarade de eller inte. Gjorde 2 stycken, hann aldrig börja plugga till den 3e delen. Min medicin jag fick gjorde mig ju helt däckad så. Men hoppas jag klarade mina 2 stycken iaf, var inte så smart att jag sparade den svåraste till sist men men... Nu återstår det bara en grupptenta sen är min omtentaperiod över för denna gång!

Idag är det löning om ngn missat det ;) har varit och köpt mig en träningsmatta så nu ska magen börja tränas :D Gillar inte att ligga och träna magen på matta på gymmet, vet inte känner mig inte direkt bekväm i det. idag fick jag även min nya mössa som jag och emelie beställt från nelly. Jag beställde en marin och emelie en röd, mkt fina :D Sen har jag inte köpt så mkt mer, en root booster och två nya blommor. Blommorna har inte riktigt gillat att jag varit en del i Ötå :P

Fått sjukt mkt gjort idag ändå, inte sovit, eller ja kanske sovit en kvart då, sen efter tentan. Har ännu kvar att färga håret, renbädda, stryka "mina" nya skjortklänningar (lånade från Sussa) och ta hand om resten av tvätten sedan ska jag sussa gott som fan. Imorgon ska jag verkligen sova ut :D :D :D :D

Ändrade planer i planeringen, blir att jag skriver C-uppsatsen själv. Inte varit så glad över detta men inget att göra åt så har kommit fram till att det finns vissa fördelar iaf! Kommer nu att kunna bestämma mina tider helt själv när jag vill skriva, vill jag gå och träna mitt i allt så kan jag göra det, + att jag kan sitta och skriva vartsomhelst. Så om jag känner för att åka hem några dagar kan jag också göra det :)

Jag och Emelie tänkte gå ut på STUK ikväll först, men vi är lite trött och sega så färgar håret ist + att vi lagade oss en god middag. Skönt med chillkväll. Ska ändå gå ut fre och lördag så det räcker gott och väl :P

Lägger upp en bild på min nya fina mössa, skönt med lite kallare tider, men mer än 5 minus behövs inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0