Tentaplugg.

Yes jobbade "sista" dagen igår och nu har tentaplugget kickat igång. Självklart så har jag då: duschat min blomma (inte gjort det på sisådär 5år) vattnat dom andra, tvättar och nu börjat blogga igen haha. Tentaplugg är bra på vissa sätt, man kommer på saker att göra som man annars aldrig tänkt tanken på att göra.

Helgen kommer med andra ord att vara lugn, uppsatsen måste bli klar innan jag på måndag åker hem till byn. Där blir det att börja plugga till dom skriftliga tentorna.

Försöker även komma igång med träningen, var och tränade i torsdags tänkte även gå idag men hinner nog inte eftersom dom stänger redan 17, men imorgon tänkte jag ge mig på ett pass iaf!!

Nej nu plingade micron, och min äckliga (inte egentligen men inte spec sugen på tonfisk förtillfället) tonfiskgrytadoft har spridit sig i lägenheten, usch, = dags att äta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0