Tråkiga människor.

Ingen vill nämligen ta en promenad med mig :( Kände att jag behövt lite frisk luft efter att ha suttit inne hela dagen i lägenheten dvs om man inte räknar det jag sprungit mellan tvättstugan och min tur till Kioskbaren.

Funderar om jag är klar med pluggandet idag, i alla fall vad gäller uppsatsskrivandet. Kanske har gjort hälften, borde sätta in lite mer egna reflektioner men lite svårt eftersom jag verkligen känner: JAG BRYR MIG INTE!! så kan det vara, när ämnet är tristare än jag vet inte vad, och motivationen inte har kommit igång riktigt.

Just ja, jag har shoppingförbud 1 augusti - 1 oktober. Dum som jag är går jag ändå in på HMs sida och nellys för att kika, och visst blir jag sugen och viiisst har jag varit nära att beställa men inte gjort det än så länge iaf :)

Funderar om man ska göra det sanna lördagsnöjet, nämligen att diska. Sen kanske jag tar mig en dusch och lägger en ansiktsmask, för att sedan ren och fräsch krypa ner i sängen och kolla film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0