good day, bad day.

så är mina dagar. ibland går det verkligen upp och ner. Vissa svackor kan jag analysera fram orsaken till, t.ex. som den jag haft nu. Att utesluta vissa saker i ens liv, gör att man mår mindre bra på kort sikt, men är väl den långa man ska tänka på. Inte lätt bara i alla stunder :P

Har ett stort sug efter cola zero just nu,men bror vägrar komma med mig till Ica eller OK. Så får vänta, ska på ica sen med mamma och handla så. Måste komma igång med plugget idag, renskriva min intervju som jag gjorde igår + tentaplugga lite skulle inte skada.

har beslutsångest... boka massage + porrengöring, eller massage x2?? Ngn som testat porrengöring.. emma säkert måste fråga om d är svammel eller hjälper!!

när jag kommer tillbaks till stan blir d jobb som gäller, sen söndagkväll tänkte jag kanske sätta igång affärerna så pengarna börjar rulla in igen :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Som sagt, det hjälper. Min hy blev jättebra, men då gick jag ju regelbundet oxå :)

2009-02-20 @ 13:00:29
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0