Ligga?

Fredag idag, blev ingen skola jag och Emelie satt hos mig ett tag, sen for vi vidare till Kvantum. Ett litet tips från Emelie: ställ dig aldrig i kön bakom en som är från Samhall :P haha!

Idag blir det en lugn kväll hemma, någon eller några är påväg hit? Saker blev lite komplicerade just så jag vet som inte.. Aja vi ser ju sen :P

Hoppas det är varmare imorgon när jag ska gå till jobbet. Snö är en sak (så länge d inte stormar dvs) men kyla nej det tål jag inte!!

Snart är det dags för Sthlm. Då ska jag träffa Stina och Emelie, ha mys och festkvällar med dom :)! Blir skönt att komma bort lite från stan iaf. Jag behöver det!

Fick ett sms för 1-2v sen, där stod det: "Ligga?" Mitt svar var: Ligg, sitt eller stå. Inte behöver du fråga mig vad du ska göra. Haha jag tyckte d var lite kul, eller?  Men vet inte tror inte personen som skickade det tyckte det. Fick inge svar och inte fått ngr fler sms hihi :)

Ne tror min potatis har kokat klart nu. Ha en mysig fredagskväll ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahhahaha, jag vet. sämst att ställa mig där, men lite kul var :P aja, nästa gång ska jag lydigt ställa mig bakom dig, då har jag ngt att skylla på om det tar länge, hahaha

2009-02-07 @ 10:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0