Mission dax.

Jag blir bättre att lägga i linserna, ska lägga upp en bild imorgon på hur d ser ut :P Fick en kommentar idag från en jag inte hade en aning om läste min blogg, så tänkte för att hon ska kunna följa mig till max ska jag slänga upp en bild. Men orkar inte fixa den nu ikväll. I alla fall, blev glad av kommentaren, jag ska komma!! Snart. jobb 3 helger nu i rad, sen sthlm, sen jobb igen. Är bara det att jag inte har så många fria helger :S Skulle vara skönt att bara jobba var 3e eller 4e helg, blir kanske till hösten det!

Imorgon ska jag på manikyyyr, eller ska göra nagelförlängning. Måste nog in en snabb på Gina efter det för att se om dom fått in tröjan jag vill ha, sen blir det skola! I ny tröjan då ofc :P


Äh fick ett uppdrag nu, har inte tid med detta :D




Kommentarer
Postat av: Tess

vilken lyx du unnar dig, nya nails å linser!!

blir avis;( hehe men du e värd det, verkar jobba som en tok!! lägg upp bild på naglarna oxå!! kram stumpan:)

2009-02-04 @ 21:43:08
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0