oboy med mjöl yeah!!!

Var till barnmorskan idag, (nej jag är inte gravid!!  :P).. fick vänta en kvar sen blev jag less.. Nee hon har bokat in dig den 24mars inte 24 feb... haha vad fan är det med dessa datum?? Men nu visste jag att detta inte kunde stämma, tar en spruta var 3e månad och 24 mars fatta jag själv att d skulle vara för lång tid emellan. Iaf var dom som hade bokat fel. Men seriöst dom där datumen hahahah.. jaja :P

Dricker oboy med mjöl just nu.. smakar som det iaf, fi fan.. Aja bara tänka på Wanna, så går d nog haha.
Ska till skolan strax, sen efter det ska jag hämta ut mina klänningar. sussa skulle komma efter jobbet hit så då har jag en som kan zipmeup också, perfekt!! Sen blir det biooo kväll då...

Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0