Rädda Wanna.

Just startat ett nytt projekt här, Rädda den strandade blåvalen Wanna. Hon är fast på en strand, för stor och klumpig för att kunna röra sig eller få ngt sele eller liknande på sig. Haha, nu pratar jag lite i gåtor men så får det bli ;)

Håller på att storhandla, handlat nu i 4omgångar, resulterat i 1100kr.. Har väl 3ggr kvar att handla. Nej det är inte lätt när man ingen bil har samt armar som är som spaghetti.. hade dessutom helt tomt = allt måste fyllas på!!! USCH. Aja bra med mat sen och kommer kännas sköööönt sen när jag har handlat klart!!

Helgen har varit svin lugn, kom tillbaks till luleå på lördag morgon kl 9. Sov en timme, sen packade jag upp och sånt. sen jobb 12-21.15. Kvällen tillbringades med Annie och Madde. Lugnt men trevligt. Idag jobb 9.30-15 sen hem packa upp varorna, glo tv, sova, sen handling med Madde = BÄRHJÄLP!! = TAAAAACK :D lovely!! sen har vi inte gjort så mkt, druckit te och hängt bara.

morgondagensschema:
- lunch på asian kitchen
- klippning (vet inte vad d är med mitt hår, klipper mig oftare än en med kort hår!!)
- tvättning
- bio
- boka ny massage
+ annat jag inte orkar skriva här...
Skulle även behöva lägga ut en massa auktioner på tradera, hinna plugga, och stor städa. Kanske ska ha fest i helgen sååå.. Utgång blir det nog iaf!
Usch fick magknip nu över denna lista.........

Idag har min Annie lämnat mig, ingen snuttefilt fick jag heller.. aja får väl klara mig!! :S :( 2v ska hon vara borta. Long time, men tiden brukar ju gå snabbt. När hon kommer hem börjar träningen igen!

Hämtade ut mitt hmpaket idag, behöll inte mkt.. 750 av 1600 ungefär. Känns som att jag fick nada också för pengarna. men tur att man har bonuscheckar.. = typ gratis haha.

var förbi lindex idag och inhandlade denna söta kjol:


= ge mig sommar nu, eller en resa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0