Suckar...

det är vad jag gör idag.... Jobbhelgen är iaf över. Känns skönt att vara ledig en helg, efter att ha jobbat 3 i rad. men men självvalt....

Vet inte fick en "snefylla" utan alkohol just. Glädjs inte ens att jag ska till Sthlm. Orka vara bakis, orka shoppa, orka med alla människor.. Men orka träffa stina?? + emelie? nåå jooooooooooooooo ;)

Aja ska nog bli bra det där iaf.. måste tvätta och packa imorgon, efter det kanske saker och ting känns bättre..

min kyl + frys gapar tomma.......handla? behövs, men orkar inte. ska börja leva på godis inte massa mat, är ändå inte gott.... (jag kan laga mat!)

nee ska väl sova nu snart hära.. bara jag orkar :P

har ett förslag/idé/plan som jag skulle vilja göra. men törs inte fråga, kommer ändå få ett nej tillbaks.......hmmmm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0