To cool for school.

Så idag har man varit och gjort naglarna. Alltså: håret, check. Linser: check. Resa: check. Vad fattas? En fin bränna, ett par blekta tänder och komma igång med träningen.

Är hos Annie nu så kan varken lägga upp ngn bild på naglarna eller de nya ögonen, men LOVAR imorgon. Du vet den som väntar på ngt gott ;) Förresten Bm, din gott och blandat påse är ett minne blott! hihi. Aja gott var d så länge den nu varade.

Drog iväg ett sms tidigare i veckan, jag vet inte. Gillar inte att vara "ovän" med ngn eller att känna obehag att träffa vissa personer. Responsen jag fick var positiv, vet dock inte än om det låg en viss ironi i smsen eller inte?? Aja återstår nog att se inom ngr dagar, Luleå är ju litet = tar inte länge innan man träffar på folk.

Varit på skolan idag, slutade med att jag och Emelie började webcama och flumma, så vi bestämde oss för att vi var klara och tog en fika istället. Imorgon + fre blir det också skola. Förr trodde jag att jag var to cool for school, men insett nu att jag är en tönt och att jag hör hemma i bibblan. Men jag gillar läget faktiskt :) Känns riktigt bra med skolan nu, måste bara fixa nästa tentor så man inte hamnar i en omtentaperiod igen. Lathet har jag iaf konstaterat att det handlar om, inte dumhet. Och det är ju illa!!

Annars idag då? Annie kom till mig efter skolan och sedan kom ett till besök (nämner inga namn) och sen Bm. Nice med lite surr iaf och uppdateringar. Men jag kan iaf garantera en sak: Min bror håller inte på med ngr skumheter!! :) haha.

Jaja nu ska vi snart börja rulla mot skeppsbrogatan igen... nu måste jag assistera åt annie här så vi tar oss iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0