Söndag igen..

Jag och Emelie kände för att ta en till söndag, and so we did! Härligt. Jobbat hela helgen så var lite slut. Men vi har ändå gjort det vi tänkte fara till skolan och göra, men delade upp det bara ;)

Morgonpromenaden var det idag? haha. nej det går inte, inte nu på vintern. Så ska ta gymmet istället, försöka där, köra 30min på crosstrainern. Slipper man frysa :P Imorgon bör jag seriöst ta mig iväg iaf, ska plugga hemifrån imorgon oxå. Sen ons-tors-fre blir det skola.

"Råkade" surfa in på www.forever21.com :S visst blev jag kär, ngr ggr om. Funderar på att beställa och sen ta smällen vad det nu kommer kosta. Fattar inte riktigt vad frakten + tullavgifter och skatterna blir. Hittade bl.a. en t-shirt jag funderar på att beställa, en grå med ett tryck:"Blondes have more fun" haha bara för kuls skull. Jaha nu fick jag ett mess av Glädjedödaren aka Annie. Hon är bara bitter för att hon oxå vill beställa haha säger vi som :P

Får jobba extra på fredag, svinskönt pass oxå 17-21.15 men ob i princip hela tiden = me like :D Sen jobbar jag ju extra lör + söndag = blev inget åka hem i helgen. Får ta det efter sthlm istället. Kom på idag att imorgon är det bara 2v kvar tills jag åker.. = två veckor på sig att komma i form igen.. för att sen tappa den i sthlm (brukar bli en del fest ja :P) och sen ta upp den igen när man kommer tillbaks. yes så imorgon då kör jag!!




Ska ta och beställa bruna linser sen från nätet också, då blir denna tshirt perfect :P (eftersom jag inte då kan bli mer brunett än jag kommer vara då.. ok lite fejk, men inge fel på det ;P )


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jaa, då har man gått sin morgonpromenad...Var höll du hus?!?

2009-01-27 @ 08:03:43
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0