Vart är helgen?

Igår fick jag min primer + mobil. Trodde den skulle vara ljuslila, men icke mer svart lila, men det kvittar den har ändå kommit att bli min lilla honey :D Tonade även håret igår, pärlemor mörkblond, kan säga att jag ser det mörka i färgen men det blonda ?? Jag skulle mer säga brunt eller typ mörkbrunt. Aja nästa gång blir det att ta guldblond iaf, det blir innan sthlm!

Behöver klippning. Ska eller kan jag vänta tills jag åker till Sthlm, eller måste jag ta det innan.. Är nämligen 130kr billigare i Sthlm. och läste ju nyss på WIllys hemsida att varje sparad krona är en bra krona haha. jaja vi ser ju :P

Idag kom min dator och hm paket. Hmpaketet var inte så roligt, lite trosor och massa strumpor, mössa, sov"kläder" och sen en riktigt nice poncho. tror jag ska börja bo i den, svin skön!! Datorn har jag bara kikat på den var söt, och ja självklart verkar den bra :P hoppas vi två kommer bättre överrens än jag gjort med denna ;)

Sov 4 timmar idag mellan halv sju och halv elva.. sååå skönt! funderar om man ska lägga sig nu eller kanske göra lite psykolgi. Fått veta dom 2 sista tentorna, en var G en U. Så blev 3G, 1 VG och 1 U denna omgång. Jaja i den 20e mars ska jag göra bort mina 2st 0,8ps tentor. inte mkt poäng mässigt men dom är så tråkiga och tycker ändå det är mkt att plugga till fast dom är så små skiit.

Just ja, är visst fredag ikväll.. Helg? well i dont feel it..
jobb lör och sön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0