OJ.

Var visst ett tag sen jag uppdaterat bloggen kom jag på.

Har iaf nu hunnit med:
- få semester
- sola
- göra ngr bra reafynd
- vara hemma i armas
- fått hänga med stina och en utgång
Ungefär det.

Idag tänkte jag ta tag i träningen, såklart är ju Helex stängt då, och vädret var mindre lockande för ngn ute aktivitet. Men god middag och bak fungerade bra. Är ju trots allt lördag idag ;) Sitter hos Sandra nu, hon och Annie bakar för fullt. Just ätit daimtårta det var gott, smörbullar som står på menyn sen!

Vill ha sommarväder nuuu tack. Men egentligen kvittar det, njuter av semestern iaf. Så skönt att inte göra ett skit.
Blir Armasjärvi senare i veckan mest troligt onsdag, är även Matarengimarknad nästa helg!!  Tänkt hinna göra ett besök i kalix innan jag åker till stugan.

10 dagar kvar tills man är 25 :S :S :S :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0