Sen sist då.

Jag kämpade verkligen emot in i det sista mot vinsuget på fredagen. Men sisådär halv elva så korkades vinflaskan upp, och utgång blev också.

Lördagen och söndagen har spenderats ute i solen, lite plugg då. Igår gjorde jag bort dom sista tentorna, eller har en online tenta imorgon.

Tonar håret nu, funderar på vad som ska göras sen. Mår icke bra så tvivlar på träning. Vaknade idag av att det kändes som att ngn höll på att strypa mig, seriöst, kändes som en evighet innan jag fick luft.

jag vill gööööööööra ngt kul................... hmmm, kanske en tur till piteå idag? =) Eller boden?

Kommentarer
Postat av: Kerstinvärsting

Lägg upp en bild nu på håret ;)

2009-06-02 @ 23:42:15
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0