Grymt flyt!!

Hade seminarium idag, trodde faktiskt jag och Emelie skulle floppa totalt. Men som vanligt (turdå) hade man oroat sig helt i onödan och det gick bra :D men seminariet nästa vecka kommer bli flopp + komplettering på.......... :S

Fortsätter att bunkra upp inför min diet, ät bara det du gillar. var och inhandlade lite pizza idag på kvantum :) Imorgon blir det handling + lunch med ingalill. Ska köpa vaniljyoghurt med chokladbitar i ;) Kanske inte så nyttig diet, men seriöst maten bara växer i munnen av matlådorna som jag har :S För andra kanske dom ser goda ut (förutom dom i med den svarta, ursäkta gråa, spagehttin i) men för mig är dom bara urk. Ja jag måste nog börja variera min matlagning liiiite, men det är ju på G!!!

Nästa vecka kör jag igång med träningen det är då ett som är säkert!!!


Imorgon blir vi ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0