Livet är som en falukorv. (?)

Ojoj vilken slö dag jag haft. haha sov till 11, sen mellan 1 och 3 ungefär tog jag en kort power nap. Haha kring 5 tiden har jag börjat känna mig som en människa igen. Det är illa när man börjar bli gammal och blir däckad av vin i nästa 2 dagar. Levt på falukorvmackor till frukost, och lunch. sen ris + grönt å falukorv till middag. Tror min kropp behöver lite salt så ja :D

Fast...... är sugen på socker, eller godis och cola zero. Men jag behöver bara kolla ut så känns min kopp te jag har framför mig vääldigt god och tillfredsställande!!

Men. faktiskt så har jag gjort lite nytta idag också. Har städat undan, diskat.. + börjat läsa en bok, dock inget som kan klassas som studentlitteratur..... nu väntar jag bara att kl ska slå mer så man får lägga sig och SOVA!!!

Haha sjuk bild jag hittade, hade texten till: falukorv is the shit!! Aja...

Kommentarer
Postat av: Mmm....

hahah, fan vilka läckra brallor, undra var man får tag på sånna måntro? =)

2009-03-02 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0