Motiverad och längtar till morgondagen!

ja jag är sämst på rubriken, men äh innehållet i texten som är viktigast :P

Handlingen blev en salig blandning, av det nyttiga och lite mindre onyttiga. Ok det enda onyttiga var väl egentligen mitt mini 8pack med småflingor,där finns både Coco Pops och Frosties :D

Tradera gick ut idag, fick det dubbla än jag väntat mig så det kändes bra, då får jag jackan och tröjan (som förhoppningsvis kommer imorgon) betalda med den summan :) Ska lägga ut det sista imorgon, la ut ngr idag och har 5 kvar. Måste bara vänta på min modell innan jag kan fota bilderna till dom auktionerna ;)

Imorgon ska jag iaf ta en liten försmak på min nya diet, ät bara det du gillar!
Frukost: Kokt ägg, med nypressad jucie, havregrynsgröt med mjölk och blåbärssylt.
Lunch: Kycklingkebab i mexikansktpitabröd med en go green dipp till och stor sallad :D
Middag: Kycklingfilé med sallad blandad med matvete och resterna av dippen.

Imorgon är det även dags för min efterlängtade massage, kl 16 blir det. Därinnan blir det tentaplugg!!


Jag i lördags iaf ngn missa mig ute på Stuk :P
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0