Pedagogisk tack.

Fr.o.m. nu kan du inte förvänta dig att jag ska ha ngn respekt för dig överhuvudtaget.
Så himla klantigt gjort av dig, sådär ska inte en person med din position göra.
men nu när du gjorde så, speciellt på det sättet du gjorde på, så fick ju andra se hur du är.
Mitt tips: gå en pedagogikkurs snälla, eller två!!!

Tips på hur du är en bra chef, om du inte har ngn utbildning som lärt dig det:
1. Har du ngt att säga till din arbetskollega, gäller både om det är bra eller dålig kritik ta det ENSKILT!!
2. Ha en bra ton, att ha hög röst är inte bra.
3. Behåll lugnet även om du är arg.
4. Personliga påhopp, t.ex. om utseendet ska du vara försiktig med.
5. Även om du inte gillar personen är detta något som inte får märkas.

Bastun i fredags var nice :)
På lördagen var det utgång, var trevligt det också.
Började på Olivers sen blev det en snabb sväng på Allstars.
Lite pizza sen sova.

Igår efter jobbet for Bm och jag på max. Hon hade varit söt och städat och diskat åt mig också :)
Hör å häpna, jag beställde en riktig hamburgare igår. Dvs en med rött kött!
Tog dock bara en 45gr, kan ju inte chocka magen helt. Men det verkar ha gått bra och det var faktiskt godare än vad jag trodde att det skulle vara!

Kom just från duschen måste klä på mig innan brudarna kommer. Blir tentaplugg idag med!!
Lägger upp lite bilder från festen ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: din tess=)

Vissa passar inte som chef så är det bara.. oftast är okontrollerade utbrott hos människor som tror sig ha viss auktoritet grundat i ett annat missnöje hos personen, brukar tänka att de får grymt dåligt sex eller bara är allmänt olyckliga med sina liv.. och att få kritik från en person med horn å rök från öronen.. nja svårt räknas som positiv kritik gissar att de ord som spottades fram knappast gav nån lärdom du var säkert för upptagen på att undra vart röken kom i från och om håret snart skulle fatta eld!!?? det är då vad jag skulle funderat på haha.. puss

2009-03-09 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0