ros å ris.

Lördagens ros går till Linda och Andreas,
Lördagens ris går till Anna, som.. äh inga kommentarer, är nog bäst att ha det osagt.

Blev aldrig Stuk, finns ju för och nackddelar med det. sparade pengar är ju en fördel. Gäller att försöka se till det postiva här? :) Usch är lite halv sliten än idag. Jag och Emelie satt med en uppgift igår till cirka 2. Hatar verkligen dessa kurser vi håller på med nu. Helt onödiga, iaf vetenskapliga metod kursen.. fiiii fan..

Theres kommer på lördagen. Anna har lovat utgång. inte ett dugg sugen. Men har man lovat så har man lovat. En sak är då säkert. Jag kommer att ta det riiiiiiiiiiiiiiktigt lugnt, Usch för fest och alkohol. Snart är det även dags att gå i tentaide, känns ganska skönt faktiskt.

På torsdag ska jag på massage och fre blir det att fixa till naglarna, skönt med lite vardagslyx. Kanske blir att bubbla i Boden ngn dag??

Denna klänning var allt jag behöll från Nelly, och sett från ett ekonomiskt perspektiv så räckte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0