Sauuuuna.

Börjar med att lägga upp en bild på min nya favvojacka. Har denna fast i svart:


Var och fixade naglarna blev bra, valde bara fel nagellack. Och blev hela 115kr billigare än jag räknat med från början, de ni ;) När jag kom hem satt det 2 luffare utanför min dörr och väntade på att få komma in. Kände mig snäll så släppte in dom, gav dom en dator och böcker och sen var tentaplugget för idag igång. Gick bra. Sedan for jag på Gina för att kolla om dom fått in jeansen jag vill ha, men icke det.. Så gick hem och började göra kalkon/ostpaj. Blev gott men fick ha den nästan en timme i ugnen för att få äggstanningen att bli bra. Tänker inte köra samma recept nästa gång kan jag ju säga. Men gott var det iaf.

Nu sitter jag och väntar på att Bm ska komma och hämta mig så vi kan fara och bada bastu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0