Shopping food.

hade en liten svacka igår, hehe. Åt bara "lite" snusk som jag kallar det :D
Nu idag när jag ska och handla känns det inte som att jag vill köpa varken Coco Pops, Frosties eller vanilj yoghurten med chokladbitar i, utan bara frukt och grönt typ. Äter man mkt och sedan går och lägger sig, vet inte jag får lite den där känslan av att jag blir typ halv bakis. Kanske man borde börja träna innan måndag? äh ngn nytta får det vara, jobbar helgen ändå så.

Idag ska jag och Emelie granska Madde och Julias uppgift, piss å blä jaa... Men efter den är det bara ett seminarium kvar, kanske komplettering (???) och sen "bara" tentorna kvar.

Nej ska börja gå ner nu. Ingalill och jag ska och handla. Ja kl halv tio, finns visst folk som stiger upp frivilligt kl5 i denna värld!!! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0