Tvättberg var namnet.

Tentapluggat idag. Mina dagar börjar bli riktigt tråkiga..... längtar till den 27e mars!! Då är förhoppningsvis denna skit över..

Sitter nu å väntar på att klockan ska bli mer så jag kan slänga in potatiskroketterna i ugnen och börja steka kycklingburgarna. Annie är och klipper sig, sen blir det äta snabbt och sedan gå till bion. Ett är då säkert jag är HUNGRIG!! Blev bara gröt till lunch idag, har en matlåda men sparar den till imorgon..

Imorgon + tors går lite tradera ut, hoppas på lite pengar, men ser ganska mörkt ut just nu.. Men allt kan ju vända!

Mitt tvättberg bara växer, har snart inga strumpor kvar, tack och lov att det är torsdag snart!!



Nu ringde telefonen.. bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0