Brunette.

Blev man igår, efter ett styrkepass på Helex med Annie och Cia gick jag med Emelie till kvantum och köpte färg. Tog mörkguldblond. kan inte säga att jag blev nöjd med resultatet samtidigt som det kunde vara värre. Ångrade mig iaf inte. La mig med blött hår så i morse såg jag det slutgiltiga resultatet, var alldeles för kall färg. Så nu sitter jag med guldlblond i håret i hopp om att få den perfekta färgen :D! 

Måste storstäda, får ju besök idag! Tror inte mitt besök uppskattar dammritningen på min tv haha. Blir nog middag på Dagobert idag, lite stan och storhandling?? Senare ikväll blir det ett ben/rump pass på helex!!



Kommentarer
Postat av: helena

jasså, man platsar inte ens på länklistan?;P här e de fullt upp, håller på med utsidan av huset nu, målning mm, pust jobbigt.läste att sussa var gravid, när ska hon ha då?hadé bäst,kram

2009-05-20 @ 20:34:06
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0