Gillar inte extra helger :P

Nu har jag uppdaterat min länklista lite :D Haha lagt till mina kära 2 kusiner ;)

Svar till H: Sussa kommer få i slutet på september. En pojke :) Kul att vi äääntligen ska ses snart btw ;)

Igår fick jag besök. Blev stan igår, sjukt att halva stan stängde 16 medan andra forts ha öppet. Förvirrande? Ok en "lördag" men ändå!!, skulle vara intressant att se om dom som arbetade i butikerna fick ob enligt en lördagslön oxå, haha ja jag tvivlar nog iaf Hmmm....

Hann aldrig träna igår, för gymmet stände tidigare, Tänkte gå idag. Öppet?! Nope. Är som bäddat när det är helg att man antingen ska frossa så mkt att man inte orkar tänka på träning eller att man ska supa så mkt att man knappt orkar ta sig upp ur soffan och ännu mindre ta sig till gymmet. Ja jag blir less :P Jag har varken frossat eller festat = har massa energi jag vill bli av med. Promenerat 2 promenader runt sjön idag, men det är inte lika kul eller givande. har även hunnit med lite plugg. Paniken börjar komma, på måndag är det bara en vecka kvar till mördartentorna jag än så länge kan nada av :S

Har iaf hunnit med lite shopping ;)
- ett par adidas sneakers
- en puma tröja att ha till å från gymmet
- storhandlat MAAAT
- 2 par shorts till sommaren (inte varit min stil, men lets try it)
Sen fick jag även en klänning och en kortärmad skjorta från Annie, tack annie :P hon hade varit snäll å beställt dom åt mig hahahaha. jaja :P

Imorgon blir det stan, ska hjälpa bror att hitta kläder :P Sen blir det salladsbuffé på Symphione (?) , goooott :) längtar redan :P

nej ska forts se dirty dancing 2 nu, bra film, hade varit ännu bättre om dom haft en lite hetare kille i huvudrollen :P jaja man kan inte få allt ;)


Efterlysning:
Nedanstående "objekt" sökes!!
Är dock vanligare att du ser henne med vin eller en drink i handen.
Hjälp mig hitta henne tack.




Kommentarer
Postat av: Annie

Det bästa är ju faktiskt var du dricker den där lilla slurpen, hahahah.. din fuling :)

2009-05-21 @ 23:12:03
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0