Skön värk.

har jag idag i kroppen efter veckans träningspass. Ibland när jag ska slöa och köra lägre vikter lyckas Annie ändå lura mig till högre. Tur i alla fall att denna värk är skön och inte som den jag hade 1 maj, fiii fan hoppas jag slipper uppleva det igen!

Tenta imorgon, ångesten har inte hunnit komma än. Kommer väl när man ska lägga sig och sova. Igår somnade jag redan före 22(!), men sen har jag vaknat 4 och var svin pigg = mindre kul :( Kan säga att mina sjuka drömmar fortsätter än haha. Jaja lite roliga iaf när man tänker på dom i efterhand...:)

Idag ska jag fixa naglarna, äntligen. Ett finger har nämligen blivit amputerat. nej ska göra mig klar nu för min morgonpromenad! Sen blir det plugg plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0