Det går bra nu!

Sov riktigt gott på mina tabletter och vaknade först halv åtta, trots mina nästa 3 sov timmar sent på kvällen igår. 7.45 ringde jag direkt till VC. Dom ville först inte låta mig komma, men var envis och sa att jag måste så fick en akuttid kl 10. Slapp tom vänta, eller ja 5 min, men det räknas inte som vänta, inte jämfört med de jag är van vid! Läkaren, var en riktigt denna gång, ingen B som i fredags, konstaterade att antibiotikakuren jag hade inte skulle räcka och ja det hela slutade med att jag låg på "operations"britsen och blev snittad. Fick även en förklaring på vad det är jag egentligen får och lite varför, men får jag det en gång till ska jag säga att jag vill ha en större utredning av det. Madde har hotat att komma med så att det blir gjort! haha. Nu är jag iaf befriad dock, varit sjukt trött hela dagen och sovit mest, tar visst på krafterna att ha ont. Min moster kom förbi med lite mat och godis och mig, uppskattades! Hon är som för snäll :)

Imorgon ska jag dit på morgonen för omläggning, lite svårt att lägga om själv, varken når eller ser dit så lika att gå dit och få det ordentligt gjort. Som tur är det på morgonen vilket gör att de inte kommer krocka med min praktik heller. Tyvärr trodde jag att jag skulle ha sovmorgon till fredag men så kommer det inte bli, blir att stiga upp tidigt hela veckan. Ledig till helgen får ta mig en eller två sovmornar då istället!

Nu ska jag krypa under täcket och kolla nya DHW, sedan är det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0