Kesoplättar

Gårdagen gick som sagt i lugnhetens tecken. Var på varvet till efter 22 ungefär. Gick hem. Försökte övertala madde just före 23 att impuls fara på Stuk, dock gillade hon inte lika mycket min idé som jag. Istället lagade jag 2 olika rätter och 6 matlådor till nästa vecka. Skönt! Tänkte slå på en film sen men orkade bara se sådär 10 min innan jag somnade.

Idag skulle det vara skönt att få bort C-uppsatsen! Riktigt skönt vore det! Så det är dagens mål. Snart kommer bror förbi hit en sväng. Sussa ska även komma på lunch, ska bjuda henne på kesoplättar :) Lite nyttigare än vanliga plättar, kan vara bra efter gårdagens sockerintag!

Har installerat Voddler. Kan inte säga att jag förstår mig på programmet riktigt än. Vill kunna pausa filmen och fortsätta se den sen där jag är utan att behöva starta programmet igen, söka upp filmen och spola dit jag är. Sen är det även riktigt irriterande att man inte kan använda sig av muspekaren!

Ska skriva en liten handlarlista nu tills mina besök dyker upp!
Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0