lördag.

1a VFU (praktik) veckan har passerat och jag har överlevt. Vaknat före 8 varje dag, vissa dagar halv 6. Kan erkänna att jag bara vill dyka under täcket och gråta vissa morgonar när klockan ringer, men det är bara pressa sig själv. Förr eller senare brukar man vakna till liv under dagen :) Jag trivs faktiskt ganska bra än så länge! Min handledare är ganska grym, rolig på sitt sätt!

Igår fick jag sluta kring halv 2 för att jag skulle få gå å vaccinera mig. Trodde jag ja, fanns inte vaccin, så det blev inget. hade man varit nervös för det i onödan. For hem vilade 2 timmar, sen blev det att åka till jouren på VC. Annie kom och höll mig sällskap. Deras prioritering är ganska intressant där, satt och övervakade lite grann. Fick en rejäl dos Heracillin utskriven, en rejäl både i doseringen och priset. Galet dyrt.. Kvällen spenderades på varvet hos familjen Mäki/Pettersson + Linda! Var ju riktigt synd om mig igår, så jag unnande mig glass, ostbågar, godis å pepsi max. Godis tröstar ;)

Trodde jag hade tvättid idag, 12-17. Sanningen, tvättid; i torsdags 17-21. Jag fattar inte det där, prickar alltid in fel. Aja den som hade tvättid 12-17 idag har iaf glömt bort det så fick ändå tvättat :)

Har varit på storheden idag med moster. Började med att äta en GI-kycklingburgare, sedan lite handling på Coop. Massa ägg, sen lite clementiner, persimooon :), clementiner, yoghurt å keso. Bara de nödvändigaste så man överlever helgen och en del av veckan. Vi avslutade våran tur med en slabang och skogsbärs te. Sitter nu och väntar på Sandra vi ska till kvantum, coop hade inte min spraydeo and i need it!! :S Ska kolla med Sandra om vi inte kan gå och kolla ngn film å hyra. Är sugen att se L.A gigolo! Den gick ju aldrig här på bio så. Blir iaf chillpastill ikväll! Jobb imorgon. Ledig måndag måste ringa VC och boka tid, misstänker lite olika diagnoser: B12 brist, + ngt med fötterna, och ngn sjukdom jag inte hittat namnet på.

Aja nu kom Sandra, laater! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0