Mjukisbyxor?

Examinationen av C-uppsatsen gick fin fint, har lite revideringar att göra, sedan är den klar! Opponering gick också bra. Fick under dagen höra att jag varit grymt bra, själv kände jag mig mest som ett frågtecken. Aja huvudsaken att det gick BRA! ;)

I onsdags kom mamma på besök, blivit en massa besök på stan. Köpt lite smågrejer och festkläder till i fredags då jag var ut. Passade även på att storhandla lite på Willys, underlättar sjukt mkt när man har BIL! :P

I fredags var det fest, jag och tjejerna var på riktig studentfest på porsön, det var trevligt. Stuk var också bra, men alla for hem så tidigt så jag var tvungen att haka på. Inne i stan gick jag in på Allstar, var typ ingen där jag kände så gick hem å la mig där mamma redan låg och sussade.

Lördagen gick i stillhetenstecken, somnade kring 10 på soffan riktigt skönt ;) I söndags gick jag och mamma ytterligare på stan, jag i mjukisbyxor, var ju söndag. Men enligt min mamma så passar det sig inte :P Eller hon förstod inte varför jag var så noga med håret å sminket å sen hade på mig dom byxorna haha. Tur att man är 25 och får bestämma själv vilka kläder man ska ha ;)

Den nya och sista kursen har kickat igång, mattetenta på fredag. G = 100% rätt på 10 uppgifter. Så släng gärna iväg en eller tusen lyckoönsknigar och böner åt mig :P

Snart kommer min lilla och hälsar på mig, fick världen sötaste msnbild av han igår som numera är min bakgrund på mobilen. aja måste hinna ner till tvättstugan innan dom kikar förbi!

Kanske blir sambo nu igen för 3 dagars tid vi ser ju hur länge M står ut med mig ;) Dealen är iaf att jag erbjuder mat och säng i utbyte mot lite andra tjänster haha. Ikväll står det våfflor med vaniljvisp, chokladsås och jordgubbssås iaf på menyn!

Nu tvättstugan next!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sänder miljoner lyckoönskningar till dig gumman :)

2009-11-03 @ 22:56:38
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0