Söndag.

En lugn dag kvar sen börjar allvaret.. Praktiken på sundrebyn talar jag om, uppstigning kring 5 imorgon :S Planen var att inte sova så länge idag så jag skulle kunna lägga mig tidigt och inte vara så sjuuuk trött imorgon. Sitter här nyvaken i morgonrock, dvs vaknatidigtplanen gick åt skogen.

Blev inge plugg gjort igår, nada. Vet inte om jag ska göra ngt idag, får se, har lust att ta mig en promenad. Ska på middag på Porsön idag, kanske man prommar dit? Vore ngt, smart plan, vi får se ;)

Funderar om jag ska gå till Willys, IGEN! Ja men jag glömde en massa, orka... :( Ska göra en kalkongryta har jag tänkt, enda ingredienserna jag har hemma är kalkonen + riset = kommer inte så långt. Hittade på ett eget recept igår, men jag tror det kan bli gott faktiskt :)

Nej ska ligga å mysa lite på soffan nu sen ta tag i dagen eller inte vi får se. ÄR ju trots allt söndag idag = viloooodag ;) Känns skönt att ha haft en nykter helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0