Tänta.

Mattetenta i läkemedelsräkning imorgon, räknat kansk 20 tentor, spikat kanske 3 av dom?? Kommer det gå bra? Dra din egen slutsats. Fick idag en dom, som min mamma tyckte var ELAK :P, "Det är så logiskt alla fattar utan du, du har inte en aning". Dock såg jag det roliga i det hela och vi har skrattat mkt åt det ikväll. Jag och min mattelärare, som INTE är en riktig mattelärare :P, har pluggat idag. Började plugget med att bjuda henne på kycklingtacoslasagne, helt okej även om jag alltid glömmer att SALTA när jag gör mat i ugnen, fattar inte, slår fel varje gång!!

Imorgon helg och jag är helt LEDIG! eller ska försöka göra klart revideringen av C-uppsatsen så man får bort den! Men annars då? Stuk på fre? Utgång i stan på lördag? Besök? Ska iaf träna, imorgon är det en vecka sen jag sist var, känns som att jag förfallit helt haha. Hade först lite funderingar på att åka hem till byn, men nej får bli en annan helg, kanske vecka 47istället, om 2 veckor.

Fick veta praktikschemat idag, var faktiskt ganska bra, och slog bara fel en dag då jag skulle ha praktik och willys, men det har jag lyckats lösa idag. Känns riktigt skönt, pengarna måste rulla in..

Nej nu ska jag räkna en eller två tentor sen krypa ner under täcket och hoppas på det bästa imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hm, slår aldrig fel med oss heller..förmodligen kommer jag upp den helgen du har tänkt åka hem :/

2009-11-05 @ 23:00:24
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0