Motivationslös.

Var visst idag kl 8, man skulle lämna in C-uppsatsen och inte på måndag kl8, men fick lämna in den 3 timmar senare eftersom läraren hade sagt till mig att det var på måndag. Klart jag litar på henne! Tur som bara den att jag steg upp idag när Sandras kl ringde kl 7 och att jag inte gick och la mig sen som jag först tänkte. Du vet vakna, äta frukost, kolla datan, sen sova 1 timme ;) Men icke, jag satt och skrev in alla referenserna och la en massa i bokstavsordning så kunde skicka in utan att skämmas desto mer! Dock hann jag inte alls påbörja på min diskussion men men :)

Igår var jag på gymmet och körde 45min på crosstrainern, hade som mål att jag skulle förbränna 450kcal på den tiden, dock kom jag på det lite sent så fick köra hårt som fan i slutet... och ja brände 449! Haha irriterande eller irriterande. Tränar nu cirka 2-3 ggr i veckan är inte så bra, men jag har riktigt svårt att se glädjen till att gå till gymmet bara :( Är inte lika kul på vintern, kallt att gå dit, kallt att gå hem, äter inte lika rolig mat efter gymmet, massa nackdelar bara :P Har iaf kommit fram till att jag orkar inte börja simma, inge kul att göra det själv. Ville ha ngn att simma med, basta med å ja surra med. Detta är inte lama bortförklaringar utan bara så jag känner. Så får se till att komma upp i 3-5pass på gymmet i veckan istället ;)

Ikväll blir det att besöka familjen Pettersson/Mäki, titta idol och umgås känns skönt :) Blir vita helger nu fram till halloween. Kommer jobba både lör och sön nästa helg, gav bytte med Satta, så att hon jobbar åt mig den 31 okt, perfekt! Är nämligen tentaröj den 30 som jag gäääärna vill gå på, kanske blir mitt sista? + att mamma kommer till mig då och inte så kul att jobba 12-21.15 en lördag när man har besök :(

Borde egentligen göra plugg nu men motivationen är dålig där med :P

Sjukt besviken på en person också, folk tycker väl egentligen bara att jag är dum som ens förväntade mig ngt, men va fan... that's me :P och jag överlever detta, som sagt bara lite besviken :P


Kommentarer
Postat av: Sussu

haha jag heter satta överallt nu eller? ;)

2009-10-11 @ 00:28:06
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0