Nya krafter!

I tisdags var jag helt död, eller dödstrött är nog ett mera lämpligt ord. Började redan på morgonen, klockan ringde 5.20, skulle bara andas lite. Vaknade sedan, 6.15!!! 6.20 går bussen! Fråga mig inte hur jag hann med den bussen men jag hann faktiskt! Skulle sedan vila lite efter middag, somnade 17.45 för att sedan inte vakna av klockan 18.30, inte heller alarmet 18.45 väckte mig. Kl 4 på morgonen vaknade jag, klädde av mig, toa fyllde på lite vätska sen sov jag till 8.45! haha sjuuuuuk dag men var nog ganska behövligt ;)

Idag är jag LEDIG! :) Är just hemkommen från gymmet, ett arm,bröst och lite magpass med Jessica blev det idag, skönt! Nu sitter jag och dricker min "goda" proteindrink, eller den skulle inte vara så dålig om det inte vore så att hälften var skum. Gott att dricka skum liksom :S

Nej nu är Sussa här ska kila och hyra Avatar som ska ses ikväll! Sedan ska vi försöka snickra ihop min soffa, har iaf "killbackup hjälp" av Patrick om det skulle behövas. Känns tryggt haha :D ja jag är sämst, eller inte direkt, men har sämst tålamod!!

Nej nu kicka igång med dagens uppdrag så man förtjänar lite mys ikväll ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0