Påsk!

Avklarat 2 av 4 jobbdagar nu, det går bra. Måste säga att jag trivs riktigt bra på det nya jobbet! :) Chefen verkar bra, personalen är gulliga och trevliga. Har inget direkt att klaga på faktiskt! :)

Då var påsken här.. Redan på skärtorsdag när jag skulle börja med mitt påskkarra gick en tand rakt itu. Är en tidigare rotfylldtand som dom bytt fyllning på typ 5ggr ungefär. Sista gången var sommaren 08 då sa herr dentis att det var sista gången att nästa gång får jag dra ut den eller sätta en helt ny tand dit. Eftersom det är min tuggtand nr 1 så kan jag inte satsa på det billigare alternativet och dra ut den tyvärr :( Så på tisdag blir det att ringa och försöka få sig en tid! Bläää.. dyrt att gå dit, men värst är att det är så tråkigt! Har inte tandläkarskräck men är så himla boooring där!!

Igår när jag kom hem gjorde jag en påskmiddag :) Blev ofrivlligt en GI-påskmiddag! Jag är inte så bra på att koka potatisar :P Men det var mkt gott ändå! Därefter var det lite vila, sen kollade jag film, och sedan tog jag en kvällspromenad. Var riktigt skönt! Drygt en vecka kvar av stegtävlingen ;)

Nu sitter jag och väntar på att gymmet ska öppna, går kväll idag så tänkte hinna köra ett pass på gymmet idag innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0