Jullov.

I fredags började äntligen mitt jullov! Invigde dagen med frukost på Max och sedan blev det lite julhandel på Coop. Därefter en dejt med Tina på stan. Fikade cookiecheesecake, underbarare lunch får man nog söka efter! Tacopaj, vin och mys på kvällen. Bra start på lovet måste jag säga! :) Igår var det taco- och filmkväll med Annie och Ni(c)klas x2 hos mig. Skit film. Pojkarna dissade mitt och Annies filmförslag... så går det när man inte lyssnar på tjejer!

Idag har jag anlänt till Ötå. hade grym ångest att åka hit. Känns lite lagom kul när jag vet att jag kommer möta en tom stad när jag kommer tillbaks på torsdag, eftersom alla då åkt hem för att fira jul... Själv ska jag "fira" jul på det där kära plåsterhuset. aja får iaf ett riktigt rejält julbord på julafton hos mostern min så ska väl inte klaga?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0