Brakmiddag.

Igår innan jag la mig sket jag i att ställa alarmet utan tänkte att imorgon får jag faktiskt sova ut, för jag är LEDIG! Kring kl 6 vaknade jag idag såklart. Åt frukost och satt på datorn ett tag sen gick jag och la mig igen, lyckades sova till kl halv 11 iaf. Sedan blev det ett riktigt pass på gymmet! Hårt men skönt! Känns kul nu när jag fått öka vikter, måste betyda att det går framåt iaf ;) Nästa vecka blir det dags för ett nytt träningschema!

Sitter nu hos moster. Hon fyller 60år idag så då bjuder hon på 3 rättersmiddag. Blir gott, till förrätt ska det bli tigerräkor med nå mango till, varmrätt oxfile och klyftpotatis med hemmagjord bea sås. Efterrätt blir det schlabang :) Ska och handla med bror efter middagen, lär nog vara ganska mätt så kanske kommer billigt undan ;)

Näe nu vill jag ha maaaaaaaaaaaaaat................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0