Nedräkningen har börjat!

Är vaken med tuppen idag igen, nästan iaf! Igår skulle jag ta sovis, vaknade kl 6 så var på gymmet kl 7. Inte som att de finns så mkt annat att göra den tiden, ja sova men går det inte så går det inte :P

Var igår på Sunderbyn och skrev på papper, lönen helt okej. Blir visst heltid till sommaren ändå, trodde jag skulle jobba 75% vikariatet igenom. Men det blir bra, spelar inte mig ngn större roll om det är 75% eller 100% :)

Jag har lite planer som jag håller att spåna på, ngt måste göras iaf, firas. Hur får jag se sen :)! Nej ska göra mig klar för gymmet nu, väntar lunchgäster eller lunchgäst :)

Just ja, jag önskar mig lite mindre minus grader till imorgon tack!

6 dagar kvar att jobba på Willys nuuuu!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0