Sjyyyyk.

Kände redan igår att halsen kändes lite bråkig men var på IndoorWalking plus fick mitt nya träningsschema. Vaknat efter 4 inatt och frööös. Kl 7 ringde klockan och det var dags för träning. Den ringde, ja, om jag hört den? Nej. Vaknade kvart i 8 och ringde och sjukanmälde mig. Feber och halsont, känner mig allmänt hängig och matt. Vilodag idag och imorgon från allt vad träning heter. Trist, hoppas dock det inte blir ngn mer dag.

Idag fick jag mitt löshår :) Tummen upp för det. Är dock väldigt långt, ska klippa till det senare, ska nog ha det så långt nu på lördagen som det är och fixa det sen. Måste känna först på det ;)

Beställde hem lite träningskläder igår från stadium:


Dessa två blev det. Båda att ha i gymmet, dressen blir sen en perfekt promenaddress till våren/sommaren!

Fick ett samtal från sunderbyn både igår och idag om jobb, känns ganska skönt att säga: tack men jag har redan fått ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0