5dagars helg!

Imorgon jobbar jag min 10e och sista dag, sen blir det en 5dagarshelg! Kan ju som inte säga att jag klagar direkt ;) Kändes faktiskt liiite motigt imorse att gå till jobbet, men dagen gick snabbt ändå.

Före jobbet imorgon står, bolaget, interflora och träning på schemat. Måste köpa lite rosé så man har lite dricka innan middagen på lördag! Sen har jag lite presentcheckar på interflora jag tänkte utnyttja. Min blomma i köket har ju sett lite ljusare och grönare dagar om jag säger så.. Är även sugen på att köpa mig en tulpanbukett :)

Är nervös inför träningen imorgon, blir 1a passet på mitt nya schema, ska iaf försöka köra stenhårt så får man se sen. Som sagt, försöka ;)

Ne ska tvätta bort färgen nu från brynen och sen lägga mig och läsa lite i min bok så den är utläst innan min nya bok Snabba Cash kommer som jag beställde mig igår.

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0