Bortskämd

Sådär då är jag hemkommen från Kalix. Var trevligt! Helena lagade good lasagne med sallad till. Blev lite matkoma efter middagen, så vi tog på oss en massa kläder och trotsade vädret och gick ut på promenad. Kvällen spenderades sedan framför tv:n, med film och ngr gotteskålar framför oss!

Vaknade kring 10 tiden idag och fick sconesfrukost! Ja nog har kusinen skämt bort mig lite när jag varit på besök, men inte klagar jag ;) Bussresan hem var dock bläää. Kort efter att vi passerat Kalix gick bussen sönder, och vi stod still i väntan på en ersättningsbuss i säkert 40min eller ngt sånt, boooring. Aja tog mig hem iaf :P

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 18.15 då jag blir upphämtad. Blir sushi, film och godis ikväll! Nice, inte för att jag är sådär heeemskt sugen på godis efter igår ;) haha

Ledig imorgon, skönt! Planerna är att jag ska ta mig till gymmet och sedan middag hos moster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0