Det börjar närma sig..

har 3 dagar kvar på SUS, sen är jag klar. Fr.o.m. torsdag är jag tillbaks på Willys, känns lite sisådär, men att börja tjäna pengar känns bra iaf :)

Helgen var det storstädning som gällde på lördagen, julen åkte ut! Sedan var det middag hos Patrick, testade lövbiff för "första gången" och lite vin till. Slutade med utgång på allstar. Med andra ord kan ni gissa er till vad jag gjorde igår. Inte ett skit, var soffläge hela dagen och kvällen.

Sjukt trött imorse, men trotsade tröttheten och tog mig till Helex! Dock var alla Crosstrainers upptagna så blev mest styrke och ingen kondition. Fått inflammation under fötterna igen så att springa är inte att tänka på :S

Nej ska packa väskan nu till Sunderbyn dööör om jag glömmer mitt passerkort som äntligen är återfunnet! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem har hittat passerkortet åt dig Anna? ;)

2010-01-11 @ 22:38:53
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0