Sjuksköterska.

Hade min slutbedömning idag och hädanefter kan ni börja kalla mig syrran eller sjuksköterskan Anna ;) haha känns lite sjukt, skönt självklart men inte riktigt gått in än! Kommer iaf att ha fika nästa fredag på Porsön hos min moster och ja du är välkommen, vid intresse ta kontakt med mig så säger jag vart och tid :)

Hur firade jag idag då? Först sov jag 3 timmar, blev typ 3 timmars sömn i natt, sedan gick jag och köpte mig en burk cola zero. Imorgon börjar jag jobba på Willys igen, pengar!! Nästa helg blir det att fira med fika, cermoni och bankett!

Sitter och slötittar ett gammalt CSI avsnitt ska strax lägga mig, jobbar 10-19 imorgon så!

Kommentarer
Postat av: elin k

grattis syrran i dubbel bemärkelse,jag och min familj kommer

2010-01-15 @ 11:58:01
Postat av: sandramariakatarina

Grattis som fan, NURSE ;)

2010-01-17 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0