Dissar skurar!

Varit uppe med tuppen idag! Nästan iaf, 8 steg jag upp. Tidigt för mig iaf :P Hade tid till frissan kl 9 så, blev bra eller vad jag ska säga? Vill egentligen inte klippa håret eftersom jag försöker få det längre. Men risiga toppar betyder bara en sak: fram med saxen! Finns inget fulare än ett långt risigt hår!

Just stekt mig en burgare, älskar hemmagjorda burgare. Brukar köra med MAXs GI bröd eller deras friscobröd.. Gotta :) Ska dock försöka laga ngt seriösare till middag idag, var på Maxi igår och handlade lite!

Trevligt med dessa skurar. Igår kom en då jag skulle å träna så blev inge sånt, och idag kommer den lägligt då jag tänkt gå på stan!

Just ja igår var jag och såg Eclipse. Visst var den väl bra, men böckerna är bara så mkt bättre. Twilight och New Moon gillade jag riktigt men dom böckerna har jag inte heller läst, en förklaring?

Nej ska gå och köpa lite frimärken nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0