Skrovmål!!

Blev lunch på MAX idag, skrovmål. Hur gott är inte det?!?! Ska aldrig mer få för mig ngt och sluta äta saker igen :) Och en annan sak, köttfärssås med spaghetti. Även detta är underbart gott, dock med ett liitet undantag. Gjorde det igår för 1a gången, blev inte alls lika gott som mammas, ingalills eller sussas :( vet inte vad jag gjorde fel, jag är ju en mästerkock haha ;) Som min moster sa åt mig: bara du tar med den till jobbet, sen när du är riktigt hungrig kommer den vara god! stämmer nog om jag känner mig rätt :P

Hittat 2 saker här i stugan som jag ska lägga upp på tradera, sen tar jag semester därifrån i en månad! Jag lovar jag är inte beroende ;) men det är så sjukt spännande det där!! dock ska jag inte måla upp tradera för fint för er, det ligger MYCKET jobb bakom! Bilder ska fotas, foton klippas och fixas, auktionen ska läggas in, objektbeskrivning skrivas, massa mail som ska skickas, paket som ska slås in och paketeras, insättningar som ska väntas på... Så det ligger jobb bakom men så är det nog med de flesta pengar man får in!?

Nu är det bestämt den 19e juli (om inte oförutsett inträffar) börjar jag jobba igen. Och ja jag längtar!! :)

Nej ska kolla hur det går med den där bastun! Snälla.... låt det vara sol sol sol hela veckan jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0