Welldone?

Igår när jag kom till stugan möttes jag av en köttfärs/getost paj, underbart god! Därefter var det en ny variant av cheesecake samt en prinsesstårta, heeeaven! Moster och hennes man var här, sedan kom även farbror, riitta, simon och johanna och fikade sweet! :)

Var chaufför åt Simon och Johanna igår, var ngt öltält inne i byn. Simon hade automat så kunde inte skylla på min fot. Va fan jag hatar att köra men måste köra lite då och då, sen var hans bil grymt skön + lätt att köra, sen måste man ställa upp lite också, hade inte hjärta att säga nej utan anledning ;) + att det var trevligt att komma ut och träffa lite peeps :D

Idag har jag steeekt, tro mig jag börjar bli "welldone", hoho, vilket värme. Blev inte att pressa hela dagen, måste tänka på huden ;) Till middagen kom bror och vi grillade. Förstår inte nu att jag inte tyckte om fläskfilé förra sommaren. Vanesak? :) Ikväll har det grillats. Jag grillade marshmallows, finskgrillkorv och tjuvsmakade även lite parisare. Mätt? haha oh yes :)

Sitter nu och väntar på att bastun ska bli klar sedan är det godnatt. Imorgon blir det att åka en sväng och gå på marknaden i Ökx, sedan är det klassfest. Ska bada savi definitivt! :) därefter utgång på hotellet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0