Fortsätter att "ränna" hit o dit!

Varit hemma i stugan i ca 3 dagar. Var riktigt skönt och nice. Kom tillbaks till stan igår kring 19 tiden. Vid 21-tiden började jag fundera på varför jag hade sådan stress att komma tillbaks? Alla var upptagna med sitt och spenderade lördagskvällen själv. Idag har jag inte heller fått med mig ngn att göra ngt. Så på onsdag åker jag tillbaks till stugan och återkommer tidigast på söndag, senast tillbaks den 30e då ska jag och se premiären av The Eclipse!! Underbart! Så våga bara klaga sen när jag är i stugan att jag aldrig är i stan :P

Sitter nu och väntar på mitt söndagshäng. Kanske blir att slinga luggen lite ikväll, bara ngn slinga sådär vi får se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0