Mojito vs Cosmopolitan?

Hmm, vad alla är dåliga på att uppdatera sina bloggar! Vad gör folket?!

Köttet står på grillen, salladen är klar, drinken (dvs cola zeron) ska snart hällas upp! Imorgon är det dags att åka tillbaks till stan igen, känns ganska bra. Blir det ett slut på allt gottande :P Samt att jag har lite saker som jag måste ta itu med hemma!

Är sugen på att dricka lite nästa helg, vill testa den färdigblandade Mojiton eller Cosmopolitan som kommit. Intresse för att haka på? ;) jaja det är bara söndag idag jag vet! men jag har haft 3 vita helger nu och är faktiskt lite halv törstig. Dock blir det lugnt med tanke på min kära fot som jag börjar bli ngt less på! Måste göra ett samtal till min doktor imorgon och höra lite om planeringen.

Nu vila lite innan maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0