Dagen då jag blev galen..

Hela inlägget försvann.. skit också!! åh blir galen! Nu får ni nöja er med ett kortare inlägg helt enkelt :)

Varit ledig idag, fått shoppa, vila, handlat mat, lagat mat x flera och umgås med söt Noah och Sussa och gubben Pettsson.

Just ja har heltid nu tom 9:e januari, såå lättad och så härligt att få forts! :)

Vem är det som bjuder in mig till piteå på lördag? :)

Imorgon ska jag försöka ta mig till bibblan för att låna, "Den dagen min dotter blev galen". Journalisten Michael Greenberg skriver här om hur psykisk sjukdom påverkar hans familj. En kväll rusar hans dotter Sally plötsligt ut i trafiken på Manhattan i tron att hon har kosmisk insikt och kan stoppa bilarna. Det visar sig att hon behöver professionell hjälp.

Och Linda du kan inte säga att sushi är äckligt när du inte smakat de :P Men en "vanlig" gotta myskväll kan vi absolut ha framöver :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har smakat :P annars skulle jag inte säga ;) Bra, då får vi planera in en gotta-kväll :D

2010-10-07 @ 23:53:53
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0