En bra helg trots jobb! :)

I fredags hade jag bror och Mia som middagsgäster. Serverades tacogratäng (körde den enkla varianten, ni kanske sett reklamen för denna?) gott var det iaf! och hade man lagt på lite nachochips hade man säkert fått ngt utöver de extra!

Kring 22 for vi till Allstar där spelades biljard, hehe. Jaja, jag är en riktig nybörjare där ;) Kvällen var hursomhelst trevlig och på lördagen mådde jag fin fint! Lönar sig att ta de lugnt ;)

Igår var det ettårsfika innan jobbet, kan säga att det blev en ganska stadig lunch haha. Hade därefter en lugn kväll på sjukan. Blev ett besök på hemmakväll efter passets slut, lite gotta sedan sängen. Idag blir det inte så mkt mer än jobb, ska komma i säng tidigt så jag orkar ta mig upp och träna imorgon innan jobbet!

I väntan på middagsgästerna:
   
 
Kvällen till ära hade jag tom bäddat sängen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0